[Pardus-kullanicilari] Wicd ağ yöneticisi başlamıyor

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
1 Eyl 2009 Sal 10:03:55 EEST

Arkadaşım
2009 a ilk kurduğum da wicd normal olarak çalıştı.İkici bilgisayara
kurduğumda ise sizinkine benzer sorun ile karşılaşınca wicd (3 pk.i)
kaldırdım tekrar kurdum yine çalıştıramayınca akabinde pisi ön belleğini
boşalttım ve yeniden kurunca çalıştırdığımda simge yerleşti yapılanırmanın
akabinde sorunsuz çalıştı.Hani benimki tahmindi ve indirirken pk.in birinde
bozulma olmuştu ki tahminim doğruymuş.Sizde bir denerseniz belki sorun
düzelmiş olur.İyi günler