[Pardus-kullanicilari] Pardus'ta Turkcell WINN ve TTnet Wirofon kurulumları

hido yok hidoyok at hotmail.com
31 Eki 2009 Cmt 11:51:30 EET

 selamlar  arkadaşım dediğini uyguladım ama bütün dev/tty/... 0-1-2-3 denedim fakat hepsinde modem meşgul  cıktısı veriyor acaba nedendir?

Date: Thu, 29 Oct 2009 19:23:17 +0200
From: bilenhuseyin at gmail.com
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Pardus'ta Turkcell WINN ve TTnet Wirofon kurulumları

Tuccell vınn modemlerin Türkiyede dağıtılanı linux desteği olmayan modemler.Linux desteklli 2 ayrı model vınn modem türkselin yurdışı birimlerinde kullanılıyor. Pardus wiki sayfasında veya forum da turkcel vınn modem ile internete bağlantı gözüme ilişmişti ama hız beklenen seviyede olmuyormuş. wirefon için ise linux desteği olup olmadığını ttnet den öğrenmek gerekiyor, şu an wirefon yüklemesi yaptıran arkadaşlar winxp üzeri bağlananlar. İyi akşamlar