[Pardus-kullanicilari] Pardus ve RAM problemi

Baris CUHADAR pardust at gmail.com
29 Eki 2009 Per 02:13:19 EET

Emre Bey bir önceki mailde "son noktayı" koydu :)  onu incelerseniz.
Gönderdiğiniz word.doc ekinde zaten 2 slotta da 2GB'lık ram modülleri
toplam 4GB olarak gözüküyor.

PAE'den,  "/Physical Address Extension/" daha önce bahsetmiştik. Google
da "/site:http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari pae/"
şeklinde aratırsanız, aydınlatıcı olacağını umuyorum.