[Pardus-kullanicilari] Pardus ve RAM problemi

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
28 Eki 2009 Çar 19:54:40 EET

gönderdiğiniz dökümanı inceledim. sanırım swap alanı üzerinde oynama
yapmışsınız.  isim konmuş vede fat sistemi değişmiş
gparted
programını kullanarak yeniden oluşturmanız gerekecek.

swam alanın:
LABEL=PARDUS_SWAP    none             swap      defaults,sw          0 0

yerine
/.swap               swap             swap      sw                   0 0
yada

UUID=a3766cec-3d97-4c8b-98d2-841cd9501e70 none            swap
sw              0       0

dikkat edilirse etiket alanı yok vede bölüm tipi default değil ,

seklinde olması daha uygun olur.

ram kımına gelince bios güncelleminizi öneririm.

kolay gelsin.