[Pardus-kullanicilari] Ynt: Saat ayarı

hadildonmez at mynet.com hadildonmez at mynet.com
28 Eki 2009 Çar 16:59:47 EET

------------------------------
Date: Wed, 28 Oct 2009 10:39:39 +0200
From: Mucibirahman İLBUĞA  <mucip.ilbuga at gmail.com>
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Saat ayarı

Selamlar,
Haklısınız. Komut doğru ama açıklamda yanlış olmuş aceleden :)

Kolay gelsin,
Mucip:)

Ozgur GOKALP yazmış:

mucip.ilbuga at gmail.com>>
yazdı:

>     Selamlar,
>     Öncelikle ana kart pilinizde sorun var gibi... Onu kontrol edin.
>     Ek olarak saati komut satırından değiştirerek deneyebilir
misiniz?

>     date 281009352009
>
>     gibi burada format şu şekilde: date AyYılSaatDakikaYıl
>

>     Kolay gelsin,
>     Mucip:)
>

>     hadildonmez at mynet.com
hadildonmez at mynet.com>
yazmış:

"Otomatik

Merhaba.

İki üç şekilde denedim olmadı. "invalid date" uyarısı veriyor. Yetkili
kullanıcı olarak yaptığım denemeler de sonuç vermedi. Acaba bir yetki
sorunu mu var? Bir süredir sistem açılırken bir konsol ekranında takılıp
ya root şifresini girin, ya da ctrl+D'ye basın diye bir uyarı çıkıyor. Ben
genellikle ctrl+D yapıp giriyorum ama bu şekilde giriş yaptığımda diskin
diğer bölümlerine giriş izni vermiyor. Belki de saatin ayarlanamamış
olması bununla ilgilidir.

Mucip Bey, kontrol etmedim ama pil henüz bitmemiş olsa gerekir. Zaten
sorunu saatlerin geri alındığı gün yaşamaya başladım.

Yanıt veren ilgilenen herkese teşekkür ediyorum.