[Pardus-kullanicilari] Yer imleri klasörü

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
24 Eki 2009 Cmt 20:20:55 EEST

Eğer aynı kullanıcı adını kullanıyorsanız .mozilla dizininin içindeki
.firefox dizinini yeni sisteminizdeki aynı yere kopyalarsanız tüm
eklentileriniz, ayarlarınız vs. her şeyiyle aynı firefoxunuzu kullanırsınız.
Ben 2008 sürümünden beri aynı firefoxumu pekçok değişik sisteme kopyalayıp
kullandım.

Kullanıcı adınız farklı ise firefox dizininizin sahibini kullanıcı adınız
olarak ayarlayıp deneyin bir de...