[Pardus-kullanicilari] Sanal makine ve kopyala-yapıştır

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
24 Eki 2009 Cmt 12:36:48 EEST

2009 yüklü ana makinemde Virtualbox ile 2007.3, 2008.2, ubuntu ve xp
çalıştırıyorum.
XP de açtığım bir .doc belgesindeki  paragrafı kopyala yapıştır ile ana
makinedeki bir .odt belgesine almak istedim.
Sağ tıklayıp bu işlemi yapmak istediğimde olmadı, zaten olmaması gerektiğini
de düşünmüştüm.
Sürüklenemiyordu ve bu belge ya da veri sanal makineden dışarı çıkamaz diye
mantık yürüttüm.
Ama ctrl+c ctrl+v kombinasyonu ile paragrafı taşımayı denedim oldu.
Gözlerime inanamadım.
Ama bir dosya ya da klasör için bu işlem olamadı.
Bu nasıl olabildi ve dosya ya da klasör için neden olamadı?
Kolay gelsin.
--
Doç. Dr. Ünal Özüm
Beyin ve Sinir Cerrahisi Uzmanı