[Pardus-kullanicilari] ses ayarı

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
22 Eki 2009 Per 19:02:57 EEST

On Thu, 22 Oct 2009 16:29:29 +0300
A.Deniz Demir <a.denizdemir at hotmail.com> wrote:

> öncelikle yardımınız ıcın teşekkurler.şu anda ses problemım bır nebze
> gıderıldı.yanı şimdi normal bır sekılde muzık donlıyorum:))yalınız
> klavyede daha once kullandıgım ses acıp kapatma dugmesıne bastıgımda
> hala aynı problemı verıyor.kde çöktü falan yazıyor.sizce bunun nedenı
> ne ola bılır?

 Açıkcası aklıma bir sebep gelmiyor, detaylı incelememiz lazım.
http://hata.pardus.org.tr adresinde kdebase paketine hata kaydı girer
misiniz ? Orada sizden bazı bilgiler / komut çıktıları istenecek,
onları inceleyerek sorunun ne olduğunu bulmak daha kolay olacaktır.

 Bu arada sisteminizi sık sık güncellemeyi unutmayın.