[Pardus-kullanicilari] Yer imleri klasörü

Alper Oguz alper2 at oguz.biz
22 Eki 2009 Per 16:46:31 EEST

celalettin sugurtin wrote On 22-10-2009 16:01:
> Pardus 2008 'de kullandığım yer imlerimi de MS de olduğu gibi alıp şu an
> kullanmaya başladığım Pardus 2009'a aktarmak istiyorum. Bu mümkün mü?
> Böyle bir klasör var mı? Sistem içinde yer imleri ya da bu anlamlara

Evet, ev dizininizdeki .thunderbird/??????.default/bookmarks.html dosyasını
yeni Pardus'un muadil dizinine Firefox kapalıyken atarsanız olur. ???? dizin
adı değişecektir.

Örneğin bende: /home/alper/.mozilla/firefox/w01oldkr.default

Firefox profilinizi yedeklemek için FEBE adında bir eklenti de var. Bookmark
dışında cookie, parolalar, geçmiş gibi bir çok veriyi düzenli olarak
yedekleyebiliyor.

--
Alper Oğuz
alper2 at oguz.biz