[Pardus-kullanicilari] ses ayarı

A.Deniz Demir a.denizdemir at hotmail.com
22 Eki 2009 Per 12:51:19 EEST

arkadaşlar ben bır kac aydan bu yana pardus ışletim sistemi kullanmaktayım.daha önce linux tabanlı bır ısletım sısıtemı hıc kullanmadım.pardus2009 u kurduktan sonra bır takım sorunlarım ortaya cıktı.oncelıkle ses.bılgısayarımın sesı bazen kendılıgınden gıdıyor ne yaparsam yapayım sesını kullanamıyorum ne müzik dinleyebiliyorum nede herhangibir ses çışı alamıyorum.vede klavyedekı kısayollar ıle sesı acmak ıstedıgımde şu hata raporu cıkıyor;

Application that crashed: kmix
Version of the application: 3.5
KDE Version: 4.2.4 (KDE 4.2.4)
Qt Version: 4.5.2
Operating System: Linux 2.6.30.1-123 i686

What I was doing when the application crashed:
<In detail, tell us what you were doing  when the application crashed.>

 -- Backtrace:
An useful backtrace could not be generated

Report to https://bugs.kde.org
sizce ne yapabilirim bu konuda??

Windows Live: Arkadaşlarınız size e-posta gönderdiklerinde Flickr, Twitter ve Digg'deki hareketlerinizi görürler.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:tr-tr:SI_SB_3:092010