[Pardus-kullanicilari] Geçityolu (gateway) farklı ağda ise

ahmet nal neo_ferhat at yahoo.com
22 Eki 2009 Per 12:20:41 EEST

Bahadır Bey
Tek ethernet kartım var ve wireless bağlantım aktif değil bu nedenle sadece 1 profil aktif halde

Söylediğiniz linke göz attım Pardusu Ağustos 2009 da kurdum yani belirtildiğine göre bende nettools yüklü ancak bende /etc/network/ klasörünün altında nettools ve wirelesstools olmak üzere iki binary dosya var bende network.d adında bir klasör oluşturarak bunun içerisine Okul.up adında bir dosya yarattım ve içine script kodlarımı yerleştirdim ama hiçbir işe yaramadı.