[Pardus-kullanicilari] Pardus ile SuSe karşılaştırma

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
21 Eki 2009 Çar 21:16:19 EEST

Ofiste pardus evde suse kullanıyorum. Hüseyin Bilen'in söylediği codec
sorunu dışında ki sorunlara pek katıldığımı belirtemem. Ama şu varki Suse
ilk kez linux ile tanışanlar için pek doğru seçim değil bence. Ama şu var
suse'yi KDE4 ile kullanıyorsanız haz alamayabilirsiniz. Şahsen Pardus kde4
ile daha güzel :)