[Pardus-kullanicilari] dizüstünde sorunsuz çalışan, masa üstünde çalışmayan paketler

yl yavuz yxlyavuz at yahoo.com.tr
20 Eki 2009 Sal 12:04:23 EEST

Dizüstü ve masaüstü bilgisayarımda pardus 2009 kurulu. dizüstü bilgisayarımda gayet perfoemanslı ve sorunsuz çalışıyor. donanım olarak masaüstü bilgisayarım daha iyi olmasına rağmen diz üstü kadar performanslı görünmüyor.

Daha ilginç olansa dizüstü bilgisayarımda çalışıp masa üstü bilgisayarımda çalıştıramadığım programlar var. (limewire, tuxpaint, ..gibi). programları kaldırıp yeniden kurdum olmadı. ne yapmalıyım. önerilerinizi bekliyorum.

Yahoo! Türkiye açıldı!  http://yahoo.com.tr
İnternet üzerindeki en iyi içeriği Yahoo! Türkiye sizlere sunuyor!