[Pardus-kullanicilari] güncelleme hatası ve bozulan pisi

Levent güzel leguzel at gmail.com
20 Eki 2009 Sal 00:48:34 EEST

çok uzun süredir açamadığım pardusumu açıp (package manager ile )
güncelemeye kalktım. Ancak güncelleme sırasında bilgisayarım dondu. reset
atmak zorunda kaldım. çekirdek güncellemesi de olduğundan sistemi yeniden
başlattığımda yeni çekirdek sisteme eklenmişti. grafik ekran eski ve yeni
çekirdek ile açılmadı. ctrl+allt+f1 ile konsolu da açamadım. sistemi grub
seçenekleri ile grafik ekran olmadan açtım. ama pisi up güncellemeleri
tamamlayayım dedim sistem hatası dedi olmadı :(

pisi clean, dc, rdb gibi komutlarda işe yaramadı. hepsinde pisi sistem
hatası diyor. sanırım pisi hiç çalışmıyor. pisi rdb ile no handlers could
befound for logger "pisi" diye bir hata veriyor.

ne yapabilirim. sistemi yeniden kurmdan nasıl kurtarırım. teşekkürler.

--
Levent GÜZEL