[Pardus-kullanicilari] grub

Abdullah ÜLKER abdullah.ulker at yahoo.com.tr
19 Eki 2009 Pzt 13:55:06 EEST

deniz silahcılar yazmış:

> 2009/10/19 yasin şahin <yasinsahinpardus at gmail.com
> <mailto:yasinsahinpardus at gmail.com>>
>
>     grub yerine kullanabileceğimiz tüm sitemlerle çalışabilen bir öy
>     yükleyici varmı?

> Grub'un nesi var ? O da tüm sistemlerde çalışıyor. Lilo'yuda
> deneyebilirsiniz.
evet grub un alternatifi varmı bilemiyorum. ama Linux dan Macos a BeOS
dan OS2 ye ve hatta Findoz a  kadar tüm sistemler destekleniyor.
Hatta derleme şeklinize göre networkboot işlemini de destekliyor.
bildiğim önyükleyiciler grub, grub2, grub4dos, lilo, Darwin(MacOS) gag
bootmanager ve dahası şimdi hatırıma gelmeyenlerde var tabiki.
Hatta linux kerneli de kendini önyükleyebilir :)

--

Sevgi, Saygı, Linux Dolu Günler Temenni Ederim.

	       Truva Linux

       Türkiye'nin İşletim Sistemi

       http://www.truvalinux.org.tr

  http://caylakpenguen.wordpress.com