[Pardus-kullanicilari] çöp ya da trash kapasitesi?

Botan Gunoz pardus.mbg at gmail.com
18 Eki 2009 Paz 14:40:00 EEST

evet bu yeni ve farklı simgeli çöp kutusunda kapasite (en büyük boyut
sırını) ayarı varmış, sınırı kaldırdım.

ancak, ben daha önce, önceki/ilk çöp kutusu simgesi varken şu anda
hatırlayamadığım bir yapılandırma ayarı esnasında: "sağ tıklamaya sil
komutunu ekle" kutucuğu bulmuş ve bu kutucuğu okeyledikten/işaretledikten
sonra sağ tıklamama eklenen "sil" komutunu kullanarak kapasite sınırı
olmadan büyük hacimdeki, dosyaları silebilmeye başlamıştım zaten!

sorunu bu şekilde çözebilmiş olduğumu size tam yazacakken, sizin çözüm
öneriniz geldi, onu uyguladım ama ben "benimkini" nasıl yaptığımı unuttum!

onu nasıl yapmıştım sahi? hani daha sonra tekrar gerekirse diye!

saygı ile,
--
pardus.mbg