[Pardus-kullanicilari] 2009 ve k3b

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
18 Eki 2009 Paz 09:26:30 EEST

Ozan Bey
k3b sıkıntısı birtek Pardus 2009 KDE4 ile münhasır değil. Mandriva 2009 KDE4
de de aynı sıkıntı mevcut, baktığım zaman k3b nin alpha2 sürümü kullanılmış.
Opensuse de  eski k3b kullanıldığı için sorun yaşatmıyor. Pardus 2009 test
pk.i kurduğum partitionda ve bir diğer partition da sıfırdan kurulum
yaptığım ve güncelleme sonrası sürekli kullandığım Pardus 2009  da da k3b
aynı tepkiyi veriyor. K3b yi açıp açılan pencerede iso dosyasına
tıkladığımda yeni açılan pencerede dosya bulunamadı uyarısı ile
karşılaşıyorum.2008 de ister K3b üzeri ister masaüzerindeki iso dosyasına
tıklayayım açılan pencerede iso dosyası yerini almış yazdırılacak kalıbın
md5sum değer taramasına geçmiş oluyor. Benim şahsi görüşüm K3b eskisi kadar
kullanışlı değil, ya KDE4 le ilgili yada alpha2 sürümü oluşuyla ilgili olsa
gerek veya benim iso kalıbını 2009 k3b de yazdıramama becerimle ilgili. 2006
dan sonra her yeni çıkan sürümde biz son kullanıcıların kolayına gelen
pratik uygulamalar ile elimizi tembelleştiridiğimiz bir ortamda 2009 bizleri
tekrar zora yönlendiren, sıkıya gelince de bir önceki sürümde çalışmayı
münasip görüp grub da en başa 2008 i almaya yönlendirdi. 2008 e yönelmemizde
tek etken KDE4 değil Firefox da 2009 da 2008 e göre daha yavaş çalışıyor
izlenimi bıraktı. Bireylerin kısa yol tercihleri gibi bizde birey olarak
kolay yolu tercih etmemiz gereği doğrultusunda haraket ediyoruz. İyi günler
ve çalışmalar