[Pardus-kullanicilari] PArdus 2009da Juk yada amarok dışında başka bir müzik çalıcı yazılım var mı

Munir BUYUKYAZICI munir at buyukyazici.biz
17 Eki 2009 Cmt 23:06:59 EEST

Zira, ya ben şarkı sözlerini devreye almasını beceremedim, ya da Pardus
2009'daki Amarok'da böyle bir özellik yok. (Halbuki Pardus2008'de bu özellik
gayet güzel çalışıyordu)
Pardus 2009'da Amarok'da şarkı sözleri bölümünü her hangi bir komut dizisi
yazmadan görebilmek için ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olursanız
müteşekkir olacağım.
Juk'da ise liste ekranında sütunların genişliklerini değiştiremiyorum ve
şarkı sözlerini nasıl gösterdiğini bulamadım.

Teşekkürler