[Pardus-kullanicilari] 2009 ve k3b

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
16 Eki 2009 Cum 23:02:06 EEST

Normal data ve ses CD sinde bizde problem yaşamıyoruz iso kalıbı yazarken
dosya bulunamadı gibi uyarı verdiğinde değişik yollarla K3b de kalıbı
yazdırmakla uğraşı can sıkıyor. 2008 de iso doyasına maus ile tıkladığımızda
K3b aşılıp Md5sum kontrolünü yapmaya başlıyor, çok seri ve kısa olan böyle
uygulamadan sonra K3b yi aç iso doyası kalıp yazdır seç akabinde dosyayı
seçmiş olmanıza karşın açılan pencerede dosya bulunamadı.  Tekrar başka bir
yol dene iso dosyasına sağ tık K3b ile aç la devam et yine dosya açılan
pencerede md5sum kontrolü başlayacakken dosya bulunamadı velhasılı K3b 2007
ve 2008 de çok daha pratik ve fonksyonel.Kolay seri ve pratik kullanıma
sahip 2007 ve 2008 Pardus dan sonra KDE4 masaüstü kullanan 2009 bize ters
geliyor olabilir. KDE4 masa üstü efekt zenginliği açısından tercih sebebi
ise zaten compiz kurarak bu efektleri KDE3. ile de yapabiliyorduk. Geriye
plasmoid programcıklar kaldı ki istense bu programcıklar KDE3 de de
çalıştırılabilir. Tabi tercih meselesi, herkesin gönlünde bir arslan yatar
benim de gönlümdeki Arslan Pardus 2007.3 bilgisayarımdan bir türlü silmeye
elim varmıyor. İyi akşamlar