[Pardus-kullanicilari] Sistem Ayarlarinin Cöküsü - Masa Üstü - Ekran Koruyucusu

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
16 Eki 2009 Cum 03:05:52 EEST

Merhaba,

Güncelleştirmelerle belki çözülür dedim ama, birçok güncelleştirme geçmesine karşın sorun çözülmedi.

Sistem Ayarları'ndan Masa Üstü'ne girip Ekran Koruyucusu'nu imleyip ayar yapmak istediğimde Sistem Ayarları çöküyor.

Diğerlerinde yaşamadım bu sorunu, sadece Masa Üstü, Ekran Koruyucusu'nda yaşıyorum.

Bir çözümü var mı, yoksa şimdiye dek yaptığım gibi, 'boşver, ekran koruyucusu da olmasın' mı diyeyim?

Doğrusu sistemi yeniden kurmak da istemiyorum; her kuruluşta başka bir sorun çıkıyor. Zaten daha önce yoktu, bir sistem kurulumu yinelemesinden sonra bu sorunu yaşamaya başladım.

Esenlikle...

Ömer Özen

The new Internet Explorer® 8 - Faster, safer, easier.  Optimized for Yahoo!  Get it Now for Free! at http://downloads.yahoo.com/ca/internetexplorer/