[Pardus-kullanicilari] 2009 ve k3b

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
16 Eki 2009 Cum 00:15:28 EEST

K3b yi açıp iso dosyasını seçtiğimde açılan pencerede dosyayı doğrudan iso
yazdır sekmesini tıkladıktan sonra açılan tabloda dosya bulunamadı uyarısı
veriyor. Bir başka şekilde ise iso dosyasına sağ tıklayıp birlikte aç ile
K3b seçip iso dosyasını doğrudan kalıba yazdır seçimi sonrası böyle bir
dosya yok veya dosya bulunamadı uyarısı veriyor.Herhangi bir projeyi (normal
dosyayı) yazdırmak istediğimde veya CD/DVD kopyalamada  herhangi bir sorunla
karşılaşmıyorum.İso kalıbı yazdırmak istediğimde dosyayı 2008 e çekip 2008
de iso dosyasını CD ye yazdırıyorum bir sürü uğraşıdan sonra 2009 da zaman
kaybedip zorlayarak yazdırmaya çalışmaktansa.

15 Ekim 2009 23:48 tarihinde Süleyman Bostancı