[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 umuzda Yavaşlık

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
14 Eki 2009 Çar 22:17:56 EEST

Şu anda bilgisayarımı tekrar başlattığım için kesin verileri söyleyemem ama büyük ihtimal firefox cpu yu çok kullanıyor.şu anda -tekrar başlattıktan sonra dahi cpu kullanımı %15 de.sorun firefox un cpu kullanımındaysa ne yapılabilir RAM i dolduruyorsa -sadece tahmin- ne yapılabilir?yardımlarınız için sağolun.