[Pardus-kullanicilari] 2009 ve k3b

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
13 Eki 2009 Sal 23:10:19 EEST

2009 da K3b ile benimde pek yıldızım barışık değil, haliyle 2008 e dönüp DVD
ve CD leri orada yazdırıyorum. 2009 da K3b seçtiğim iso dosyasını yazdırmayı
seçtiğimde açılan pencerede dosya bulunamadı uyarısı akabinde birkaç
denemeden sonra dosysyı yakalayıp yazdırma mutluluğuna erişiyorum. Herhalde
K3b Dolphinle pek anlaşamıyor olsa gerek. Tabi 2009 da zaman kaybedeceğime
CD yazdırma işerinde 2008 i kullanıyorum. Her ne kadar elim alışsın diye
2009 açsam da 2008 den vaz geçemiyorum, hatta 2007 den bile vaz geçemedim ,
Silmediğim 2007 ye arasıra dönüyorum, ne hikmetse network-manager daha önce
asus wireless adaptörle internete taşıyor olmasına rağmen şimdilerde ağı
görmesine rağmen bağlanamıyor.İyi akşamlar.