[Pardus-kullanicilari] /boot/grub/message dosyası hangi pakette?

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
12 Eki 2009 Pzt 23:13:44 EEST

12 Ekim 2009 19:39 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazdı:

>  Bu dosya herhangi bir paketle sabit bir dosya olarak gelmiyor.
> gfxtheme-pardus-boot paketi kurulumundan sonra update-grub komutunu
> çağırarak sistemde kurulu olan dillere göre bu dosyayı oluştuyor,
> gerekli dosyalar da yine bu paketle geliyor. Bu sayede hem
> desteklenmeyen dilleri menüde göstermiyoruz, hem de başka tema
> paketleri oluşturma ve kullanma şansımız oluyor.
>
> --
>  Onur Küçük                                      Knowledge speaks,
>  <onur.--.-.pardus.org.tr>                       but wisdom listens
>
> __

Teşekkürler,

Pardus seçkileri oluşturmaya yarayan bir araç yazdım, test için
Pardus_2009.iso dosyasındaki paketlerden oluşan bir iso dosyası
oluşturdum. Bu iso ile normal bir kurulum (Yalı ile) yaptım ancak
sistem açılırken message dosyası olmadığından yalın grub menüsü ile
karşılaştım.

Sistemde gfxtheme-pardus-boot paketi kurulmuş, yaliInstall.log
dosyasında kurulduğuna ve ayarlandığına dair kayıtlar var, acaba
postInstall() neden çalışmamış olabilir?

--
Ali E.İMREK