[Pardus-kullanicilari] Macbook da pardus 2009 yüklenmiyor :(

Mustafa TOSUN mustafa-tosun at live.com
12 Eki 2009 Pzt 20:51:00 EEST

Herkese merhaba benim küçük bi sorunum var.

Macbook 2.1 (intel işlemcili) sürümüne pardus 2009 yükleyemiyorum.
1. Partition u MBR yaptım.
2. Cd yi takıp açıyorum yükleme ekranı geliyor. ilk olarak yükleme ekranında pardusun ortadaki resmi bozuk görünüyor.
neyse onu geçtim pardusu kurdum kurulum tamamlandı. Boot etti grubdan pardusu seçip açtım. ilk açılışta mouse un
2 nokta şeklindeki imleci dönüyor dönüyor sonra kilitleniyor açılmıyor. Pc yi resetledim sürekli kilitlendi. Macbook a özel bi sorun sanırım başka pc ye
aynı cd ile kurulumda sorun çıkmıyor. Artı bişey mi yapmam gerekiyor yoksa macbook desteklemiyor mu :( Bazı yardım dosyalarını da okudum internetteki ama
sonuç hep aynı açılmıyor bi türlü

Deneyip kullanan varsa mac de paylaşımlarını bekliyorum....

Mustafa TOSUN

Windows Live Hotmail: Arkadaşlarınız Facebook'taki güncellemelerinizi doğrudan Hotmail®'den alır.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:tr-tr:SI_SB_4:092009