[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 açılış sorunu...

Erdem ARTAN badibere at gmail.com
12 Eki 2009 Pzt 00:17:30 EEST

Mahmut Bey,

Benim size dediğim, kullanıcı adını root olarak girdiğinizde, kurulum
yaparken belirlediğiniz yönetici şifresini girmeniz. Yani kullanıcı
şifrenizi değil. Ha aynı ise ya da kabul etmiyorsa çalışan cd ile Baran
Bey'in anlattığı yoldan gidebilirsiniz.

Ama root şifrenizi biliyorsanız, hiç kasmadan passwd kullanıcı_adı komutuyla
işi halledebilirsiniz.

Saygılarımla.

Erdem Artan