[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
11 Eki 2009 Paz 20:57:21 EEST

Son bir hatırlatma yapmak istiyorum, kullanıcı olarak yazlımda
düzeltilmesini istediğiniz açık gördüğünüz konuları: hata.pardus.org.tr 'e
bildirebilirsiniz. Pardus wiki ve ozgurlukicin.com 'da programlamaya giriş
ve pisi paketi oluşturabilmek için yeterli bilgi bulunuyor. Eğer ileride
ilgilenmek isterseniz, bu şekilde öğrenebilirsiniz.