[Pardus-kullanicilari] 2009'daki Güç Yönetiminde İstisna Yaratma

Süleyman Bostancı bostanci.suleyman at gmail.com
11 Eki 2009 Paz 19:09:35 EEST

Pardus 2009 ve Kde4 birçok bakımdan 2008 göre daha kullanışlı. Evet bazı
programlar hala yok depoda ve bazı programlar da çöküş hatası veriyor çoğu
zaman (mesela plasma kopete vbg.). Ama hiç de denildiği gibi 2008, 2009 dan
üstün değil bana göre.

Harici disk bağlamak 2008 de nasıl oluyorsa 2009 da da aynı yöntemle olur.
Buysa tek sorun sırf bu yüzden Kde4 ve Pardus 2009 eleştirilemez.