[Pardus-kullanicilari] güncelleme sırasında kilitlenme

Fırat ÖNGÜL krizalit at gmail.com
11 Eki 2009 Paz 17:08:39 EEST

Herhangi bir soruna yanıt alamadığımda zaten yaptığım ilk iş hata raporu
girmek, böylece ileride aynı sorunun tekrarlanmasını kalıcı olarak
sağlayabiliyoruz.
Şu anki problemde yapılabilecek bir şey var mı merak ediyorum. Paket
yöneticisi en son yeni kernel paketini derlerken kitlendi. yeniden
başladıktan sonra zamanını kaçırdığım için yeni kernelden bir açmaya kalktı
ve girmedi. Sonrasında hep bir önceki kernel ile girebildim.
Son kernel paketini tekrar kaldırmayı nasıl becerebilirim. Bir çok belge var
da baştan kurmaya eriniyorum. Son çare olarak kuracağım ama o arada
yapılabilecek ne varsa yapmak istiyorum.
Bu arada yardımlarınız için gerçekten teşekkür ederim.
Başka deneyebileceğim varsa hepsini denemeye hazırım.