[Pardus-kullanicilari] Puppy Linux ile ilgili 2 soru

hadildonmez at mynet.com hadildonmez at mynet.com
11 Eki 2009 Paz 16:18:04 EEST

Merhaba.

Denemek için Puppy Linux'u indirdim. JVM Masaüstü kullanıyor ve şaşırtıcı
şekilde hızlı. Zayıf bilgisayarlar için biçilmiş kaftan. Düşünün 64 RAM
bile yetiyor. En ilginç özelliği, CD'den açılırken kendini komple RAM
üzerine yazması. Açıldıktan sonra CD'yi çıkarıp kullanmaya devam
edebiliyorsunuz. Bu diğer çalışan CD'lerde böyle değil sanıyorum.

Puppy'yi sisteme kurmak istemiştim ama vaz geçtim. Çünkü (benim için) çok
önemli 2 problem var:

1. Türkçe desteği yok
2. F klavye desteği yok

Acaba Puppy'yi bir şekilde Türkçe ve "F" klavye ile kullanılır hale
getirebilir miyim?

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

		Ücretsiz dinlemek için yüzbinlerce şarkı Kavun'da! Tıkla, dinle.