[Pardus-kullanicilari] Pisi

Süleyman Bostancı bostanci.suleyman at gmail.com
11 Eki 2009 Paz 01:21:03 EEST

Dursun Bey, ben varsaymıştım ki, Pardus için az bir yer ayırdınız. Ancak
görüldüğü üzere önerilen boyuttan oldukça fazla yer vermişsiniz.
Sisteminizde gayet iyi olunca bu durumda sorun bu değilmiş. Önerim bir daha
ki güncellemelerde aynı sorun baş gösterirse buraya ama özellikle hata takip
sistemine rapor girin.

Kolay gelsin iyi günler.