[Pardus-kullanicilari] Compiz-emerald

Çağaçan Değer cagacan at gmail.com
8 Eki 2009 Per 17:08:53 EEST

Merhaba,

Compiz altindaki pek çok efekt KDE4 içine entegre edilmiş durumda.

Sistem Ayarlari'nda Masaüstü altından Masaüstü Efektleri altinda Tüm Efektler
sekmesini seçin. Orada compiz altındaki efektlerin pek çoğunu bulabildim ve
kullanıyorum. Fakat ekran kartınızda 3 boyut desteği olmalı verimli bir sonuç
için.

Kolay Gelsin,

Çağaçan Değer