[Pardus-kullanicilari] Depo indeksinde titreme mi var?

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
8 Eki 2009 Per 13:21:19 EEST

08 Ekim 2009 Perşembe günü (saat 11:03:40) Ali E.İMREK şunları yazmıştı:
> Yeni Pardus 2009 kurumu sonrası güncelleme yapılmak isteyip
> "module-virtualbox sürüm 3.0.4 bağımlılığı virtualbox paketi için
> sağlanamadı." hatası alan kullanıcılar var. Aşağıdaki gibi güncelleme
> mümkün oluyor.
>
> sudo pisi rm module-virtualbox-guest
> sudo pisi up

Evet aynı hatayı tekrarlayabiliyorum. Can sıkıcı bir durum.

iyi çalışmalar.
--

Hasan Alp iNAN
http://trlinux.org

Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Linux kullanın!

"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."

Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK