[Pardus-kullanicilari] kubuntu 9.10 u pardus gruba eklemek

Uygar UZUNHASAN uygaruzunhasan at yahoo.com
8 Eki 2009 Per 10:36:00 EEST

Üstünden zaman geçti tam detayını hatırlamıyorum ama ben şöyle kolay bir yolla çözmüştüm, kubuntu nun grup.conf dosyasını açıp kendini açtığı satırları bulup onları Pardusun grup.conf dosyasına aynen yapıştırmalısınız. Tabi Pardus kubuntu yu hangi disk olarak görüyorsa o veri yolu olarak yazılmalı.

 Uygar UZUNHASAN
uygaruzunhasan at yahoo.com
uuzunhasan at nobelyazilim.com
http://www.nobelyazilim.com/