[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009'da gördügüm eksiklikler. Ya da az oburluk. :$ -Kaffeine ile ilgili

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
8 Eki 2009 Per 06:18:33 EEST

Merhaba,

Yeni kanal ekleme bölümü vardı; yanılmıyorsam aşağıdaki bir kutucuğa yazıp sonra onu sağ üst köşedeki bölüme kaydırmak gerekiyordu.

Bir süre önce Pardus 2009'da Kaffeine ile ilgili ben de soru sormuştum.

Kimseden ses çıkmadığına göre, sanırım bu sorunlar sadece bize özgü.

Kaffeine'de elle girmiş olduğum adresleri yazılım korumuyordu.
Her açtığımda yeniden girmek zorunda kalıyordum.

Ancak birkaç hafta önce açmak istediğimde artık Kaffeine açılmamaya başladı.

Şimdi Pardus 2009'da Kaffeine kullanmaktan mahrum durumdayım.
Umarsız yazılımı sistemden kaldırdım.

Esenlikle.

Ömer Özen