[Pardus-kullanicilari] Wicd paketindeki sorun

Serhan Cosar serhancosar at su.sabanciuniv.edu
7 Eki 2009 Çar 16:41:34 EEST

Tekrar Merhaba,

Hata girdisinde yama olarak belirtilen "pspec.xml" dosyası ile hali
hazırdaki sürümde bulunan (kararlı depoda bulunan) "pspec.xml"
dosyalarının aynı olduğunu farkettim. Yani;

http://svn.pardus.org.tr/contrib/2009/devel/network/connection/wicd/pspec.xml
ile
https://svn.pardus.org.tr/contrib/2009/stable/network/connection/wicd/pspec.xml

dosyaları aynı dosyalar. Dediğiniz gibi yama "pspec.xml" dosyasında
yapılmış ama ikili paket yaratılmamış sanırım.

Kendim pisi paketi yaratmak için kararlı depodaki "wicd" klasörünü
indirdim. Yalnız "component.xml" dosyasını bulamadığıyla ilgili bir hata
çıktı:

serhancosar-pardus wicd # pisi build pspec.xml
Paketler çalışma dizinine yazılıyor.
PiSi kaynak paketi wicd inşa ediliyor
DEBUG: ComponentDB initialized in 0.00423812866211.
DEBUG: InstallDB initialized in 0.00950384140015.
Emniyet mandalı: taban geliştirme bileşeni system.devel zaten kurulu.
PartOf imi tanımlanmamış, bileşen araştırılıyor
*** 0 hata, 0 uyarı
Sistem Hatası. Program Sonlandırıldı.
<type 'exceptions.Exception'>: component.xml üst dizinde bulunamadı
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Geri izleme verisi:
   File "/usr/bin/pisi", line 80, in <module>
     cli.run_command()
   File "/usr/lib/pardus/pisi/cli/pisicli.py", line 141, in run_command
     self.command.run()
   File "/usr/lib/pardus/pisi/cli/build.py", line 119, in run
     pisi.api.build(x)
   File "/usr/lib/pardus/pisi/api.py", line 830, in build
     return pisi.atomicoperations.build(*args, **kw)
   File "/usr/lib/pardus/pisi/atomicoperations.py", line 621, in build
     return pisi.operations.build.build(package)
   File "/usr/lib/pardus/pisi/operations/build.py", line 1047, in build
     result = pb.build()
   File "/usr/lib/pardus/pisi/operations/build.py", line 248, in build
     self.fetch_component()
   File "/usr/lib/pardus/pisi/operations/build.py", line 366, in
fetch_component
     raise Exception(_('Cannot find component.xml in upper directory'))

Eksik dosyayı nerden bulabilirim? Ya da en iyisi pisi paketinin
çıkmasını mı beklemeli?