[Pardus-kullanicilari] Attansic Kablolu Ağ Sorunu

Erdem ARTAN badibere at gmail.com
4 Eki 2009 Paz 19:29:12 EEST

Merhaba,

Acer Aspire 5739G 'de Attansic marka kablolu ağ kartı ile sorun
yaşamaktayım.

> 09:00.0 Ethernet controller: Attansic Technology Corp. Device 1063 (rev c0)

Sorunum, ağ kablosu takılıyken, eth0 arayüzünü etkinleştirirken bilgisayarın
donması ve hiçbir işlemin yapılamaması. Bu etkinleştirmeyi gerek ağ
yöneticisini kullanarak gerekse komut satırında(X oturumu kapalı bir
şekilde) ifconfig komutunu vererek gerçekleştirmeye çalıştım ancak
bilgisayar tamamen dondu.

Yanılmıyorsam, bu kart için bilgisayarımda çalışan kernel modülü atl1c.
Belki atl1e modülünün kullanılması gerektiğini düşünerek atl1c yi
pasifleştirip, atl1e yi etkinleştirmeye çalıştım ancak atl1c yi
pasifleştirince eth0 arayüzü kayboluyor.

Bu durum ile ilgili her türlü senaryoda her türlü iletinizi bekliyorum.
Kablosuz internete girmek için okumakta olduğum bölüme geldiğimden, bu
konuda herhangi bir senaryo uyurarak her türlü iletinizi bekliyorum.

Durum birazcık acil.

Saygılarımla.

--
Erdem Artan