[Pardus-kullanicilari] harddisk bağlamada problem

Fırat ÖNGÜL krizalit at gmail.com
1 Eki 2009 Per 16:37:34 EEST

Şimdi kendi soruma kendim cevap vericem ama çok garip bir durum.
yukarıdaki mesajı yazdıktan sonra makineyi tamamen kapattım. Sonra açarken
biosa girdim harddiski auto dayken tekrar bir tarattım kaydedip çıktıp ve
yeniden  açılınca şimdi cillop gibi bağlayabildim harddiski ve verilerimi
alabiliyorum.

peki bu iki sefer arasında değişmiş ne olablir ? tamam bilgilerime ulaştım
ve sorunumu çözdüm ama neden ilk seferde harddiskte i/o hatası görmüş
olabilir ?