[Pardus-kullanicilari] YNT: Trt sayfalari açilmiyor

msen63 msen63 at ttmail.com
30 Kas 2009 Pzt 12:29:33 EET

Google'dan bir konuda yaptığım tarama sonuçlarını açmak istedim ancak adreslerin büyük çoğunluğu açılmıyordu. Böylece açılış sorununun trt'yle sınırlı olmadığını gördüm. Modem bağlantılarımda bir sorun olabileceğini düşünerek modemimi söküp yeniden taktım, ayarlarını sıfırlayıp yeniden çalıştırdım ve sorunum düzeldi. Aklınızın bir köşesinde tutarsanız, bu deneyim belki bir gün sizin de işinize yarayabilir, en güzel Pardus'lu günler dileğiyle...

Mustafa ŞEN
G. S. Öğretmeni / MANİSA