[Pardus-kullanicilari] www.ozgurlukicin.com da bilmediğimiz birşeyler mi var?

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
27 Kas 2009 Cum 16:39:27 EET

Açıklamayı merakla bekliyoruz. Bu aralar projeyle ilgili nahoş durumlar
seziyorum.

- Bugzilladaki hatalara elleyen pek yok. En azından eski hareketlilik yok.

- Özgürlük için platformu ayrı bir suskun.

- Kullanıcı listesi bu şekilde giderse  altı ay sonra trafiksiz bir liste
olacak.

- Geliştiricilerin arasında birtakım huzursuzluklar göze çarpıyor, kırıcı
tavırlar veya başka nedenlerden dolayı geliştiriciler kaybediliyor.
Geliştiricilerin hayati öneme sahip olduğu böyle projelerde kazanmanın
yolları düşünülecekken sudan sebeplerle geliştiriciler ayrılıyor.

- DPT tarafından 2009 yılı içinde verilecek olan bütçeden ses seda yok,
sanırım o da yalan oldu.

Bunlar benim son zamanlardaki gözlemlerim ve tamamen kendi düşüncelerim.
Yanlış yazdığım bir şey varsa lütfen düzeltin.

Velhasıl kelam, projenin gidişatı "BENCE" iyi değil...