[Pardus-kullanicilari] internet hızı

Nuri Ümit Tekin numittekin at gmail.com
23 Kas 2009 Pzt 15:48:47 EET

Aşağıdaki adreste adsl hızınızı test edebileceğiniz uygulamayı bulacaksınız.

http://hiztesti.doping.com.tr

--

Bilelim ki, kazandığımız başarı ulusun kuvvetlerini birleştirmesinden ileri
gelmiştir. Aynı başarıları ileride de kazanmak istiyorsak, aynı temele

Mustafa Kemal ATATÜRK

Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin.

http://www.pardus.org.tr