[Pardus-kullanicilari] İnternet hızı nasıl ölçülür?

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
23 Kas 2009 Pzt 14:59:20 EET

Yanıt veren arkadaşlara teşekkür ederim.

Ozan Bey'in verdiği siteden akşam hız kontrolü yapacağım.

TTnet telefonla hız artışı yapıyor ve bunu yaparken bölgenizin destekleyip
desteklemediğine bakmıyor. Eğer tarife değişikliği yaptıysanız eski
tarifeye geri dönüş yapmanıza da izin vermiyor. Sorunu çözmek için de
tüketici hakem heyetine gitmeniz gerekiyor. Ancak öyle sorununuzla
ilgileniyor. Konu başlığını bu nedenle açtım. Tekrar herkese teşekkür
ederim.

Coşkun AKTAŞ

Kendinizi özgür hissetmek ve virüslerden kurtulmak için Tübitak'ın yazdığı
ücretsiz işletim sistemi PARDUS'u kullanın.

http://www.ozgurlukicin.com/ia/

İZMİR grubuna katılmak için aşağıdaki linki tıklayın.