[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

ketom keto bootstrapbillturner at windowslive.com
20 Kas 2009 Cum 13:29:41 EET

merhabalar benım adım serkan derginin vermıs oldugu pardus 2009 cd sını almıstım yukledım ama basıt dosyaları bıle tanımıyor bana exe dosyalarını ve dıger xp de kı gıbı dıger tum dasyaları neyı nasıl ne ıle ılıskılendırecegımı ayrıntılı bır sekılde yazarsanız cok sevınırım normel xp de oyunlerı kurmak gıbı dedım yok cunku otomatık tanımakta ama pardusta bır dosyayı tıklayınca bırklıkte ac cıkıp bana 8 e yakın secenek sunuyor tum denemelerıme ragmen basaramadım bana bır yadımcı olun karısık gelıyor bana sımdıden tesekkur ederım hoscakalın.......:D
Windows Live: Arkadaşlarınız size e-posta gönderdiklerinde Flickr, Twitter ve Digg'deki hareketlerinizi görürler.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:tr-tr:SI_SB_3:092010