[Pardus-kullanicilari] Mouse ile üzerine gelince dosyalar çalışsın

ahmet nal neo_ferhat at yahoo.com
17 Kas 2009 Sal 14:51:08 EET

Belki olabilir ama tam bilemiyorum nasıl olur ama redhat ın 8 sene önceki sürümünde bile böyle bir özellik vardı. Hatta hiçbir windows sürümünde böyle bişey görmediğim için bariz bir fark yaratıyordu o nedenle bulmam lazım nasıl olduğunu nereden öğrenebiliriz bilgisi olan arkadaşlar varsa yazsın lütfen