[Pardus-kullanicilari] yazıcı ekleme butonu pasif? yardım

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
16 Kas 2009 Pzt 17:05:42 EET

Tasmadan yazıcıyı ilk önce kaldır akabinde yazıcıyı yeniden kur veya
yazıcının usb kablosunu çıkartıp tak pk.leri kaldırıp yeniden kurmanıza
gerek olmaması lazım.2008 de güncellemelerin tamamı yapılı olan bölümde bir
kez yazıcı çıktı vermedi usb kablosunu çıkartıp taktıktan sonra sorun
kalmamıştı.Tahminimce usb bağlantı konnektöründe ufak bir oksidasyon bu gibi
sonuçlarla karşılaşmamıza neden oluyor.Kolay gelsin.