[Pardus-kullanicilari] Açılışta OpenOffice Writer başlıyor

Hadi SOFUOGLU hadi.sofuoglu at gmail.com
16 Kas 2009 Pzt 11:45:26 EET

Alper Oguz wrote On 16-11-2009 09:27:
> Merhaba,
>
> Geçen haftaki yüklü güncelleştirmeden sonra (11 Kasım) her makineyi
> açıp login olduktan sonra 1-2 dk sonra açılış sesi geliyor ve
> OpenOffice Writer boş bir sayfa ile açılıyor. ~/.kde4/Autostart dizini
> boş. Kapatırken de bir şeyi açık bırakmıyorum.
>
> pisi hs çıktısının son 15 günlük bölümünü ekte gönderiyorum. Benzer
> bir sorun yaşayan var mı?

Pardus bir önceki oturumda açık olan programları tekrar başlatıyor..
OpenOffice Writer'ı kapamadan pardus'u kapatıyorsanız... sonraki
açılışta tekrar writer başlıyor olabilir.

Örneğin ben firefox'u sekmeleriyle birlikte açık bırakıp öyle
kapatıyorum pardusu,,, sonraki açılışta firefox aynı sekmelerle birlikte
tekrar açılıyor... tahminim bunun gibi bişeydir sizinki de...

Bir de "Sistem ayarları > Gelişmiş > Otomatik Başlat"ı bi kontrol
edin... belki writer otomatik başlasın demiş olabilirsiniz...

Saygılarımla..