[Pardus-kullanicilari] Disk Kullanarak Askıya Aldıktan Sonra Grub

anil ozbek ozbekanil at gmail.com
15 Kas 2009 Paz 16:25:30 EET

 Merhaba,

 GNU/Linux olmayan bir işletim sistemini disk kullanarak askıya aldıktan
sonra grub ekranından Pardus'u veya bu işletim sistemini açma şansım oluyor.
Böylece hızlı bir şekilde işletim sistemini açmış oluyorum. Fakat Pardus'u
disket kullanarak askıya aldıktan sonra grub bana seçim şansı vermeden
Pardus'u açıyor. Bu da Pardus'u sürekli disk kullanarak askıya alma ihtiyacı
duyan (ATI sürücüleri her açılışta 3b desteği vermiyor da) ve ara sıra diğer
işletim sistemini de açması gereken benim gibi kişiler için sorun
oluşturuyor.

 Google'da yaptığım araştırmalarda [1] grub'un bazı ayarlarını değiştirerek
-bazı tehlikeler barındırsa da- gub'un ne durumda olduğunu tanılayabildiği
işletim sistemlerini de askıya aldıktan sonra seçim ekranını göstermesi
sağlanabiliyormuş. Fakat grub'la bugüne kadar sadece merhaba merhaba'mız
olduğu için ilgili ayarlamaları bulamadım. Daha önce böyle bir şeyi denemiş
ya da nasıl denenebileceği hakkında fikri olan var mı acaba?

[1]
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&q=grub+hibernate&btnG=Ara&meta=&aq=f&oq=