[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Veli Kabayel kabayel at gmail.com
15 Kas 2009 Paz 16:20:05 EET

Tam demek istediginizi anlamadım.
Siz findovs un acılıs yoneticisinden pardus u secerek mi acmak istiyorsunuz
(Mumkun olmadıgını dusunuyorum) yoksa pardus u kullanmamak grub u kaldırmak
mı istiyorsunuz.

Veli Kabayel
GAMA Endüstri Tesisleri İmalat ve Montaj A.Ş.
Technical Office
YEMEN LNG Project - LNG Plant
Republic of Yemen / Balhaf
Gsm:(+967) 733957402