[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
15 Kas 2009 Paz 16:10:45 EET

Evet ilk windows güncellemesinden sonra bilgisayarınızda kurulu diğer
işletim sistemlerini unutabilirsiniz tabi windows açılış yöneticisne diğer
sistem boot menülerini yazdığınızda. Tabi Pardus 2009 kurulu değil ve CD den
kurtarma ile grubu tekrar kurdurmazsanız. Windowsdan diskinize baktığınızda
da neyin nerede olduğunu sektör sektör belirleyemediğiniz için hangi
bilinmeyen bölümün hangi işletim sistemi olduğunu tekrar windows grubuna
yazmanız mümkün olmaz.Kolay gelsin.