[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Veli Kabayel kabayel at gmail.com
15 Kas 2009 Paz 15:27:34 EET

Pardus u kurarken recovery alanına yuklemis olabilirmisiniz. Eger pardus
acabiliyorsanız pardus un kurulu oldugu disk alanını bir kontrol edin Hda0
mı yoksa hda1 mi gorunuyor
Veli Kabayel
GAMA Endüstri Tesisleri İmalat ve Montaj A.Ş.
Technical Office
YEMEN LNG Project - LNG Plant
Republic of Yemen / Balhaf
Gsm:(+967) 733957402